Billetdoux - Part 9

 

 ۹ نکته رومانتیک آسان

 

 

همه میتوانند انجام دهند بسیاری از افراد بطور خدادادی دارای استعداد برای انجام رفتارهای رمانتیک می باشند . حتی بی احساس ترین انسانها نیز می توانند میز شام رمانتیکی را تدارک دیده، بدون دلیلی خاص گل به خانه آورده و یا به یکباره شروع به تحسین و تمجید از همسرشان بنمایند. در زیر پیشنهادات ساده ای ارائه شده اند آه براحتی و بدون زحمت بسیار می توانید همسر خود را تحت تاثیر قرار دهید. برای اینکار آماده شوید.

  

 

 

 لیستی از مناسبتهای گوناگون از قبیل تاریخ اولین روزی آه همدیگر را ملاقات آردید، سالروز ازدواج و تاریخ تولد، را تهیه نمایید . در این روزها آمی آب و رنگ به زندگی خود دهید. غذایی مخصوص درست نمایید ( و یا سر راه از بیرون تهیه آنید ). برای او آارت تبریک خریده و یا نامه ای آوتاه برایش بنویسید تا بفهمد آه فراموشش نکرده اید.

 

هنگامی آه سر میز شام می نشینید، بسلامتی هم ، بنوشید. حتما نباید مشروبات الکلی باشد، یک لیوان آب خنک یا چای نیز همان آار را انجام می دهد. جمله ای عاشقانه به او گفته و به سلامتی آن بنوشید.

 

 

از قدرت نوازش استفاده آرده تا خاطره ای ماندگار را برای او در طول روز باقی بگذارید . چنین چیزی نیست آه بگوییم ، برای بوسیدن هنگام خداحافظی و رفتن از خانه و نیز زم ان برگشتن، وقت نداریم . همچنین در آغوش آشیدن یکدیگر بعد از یک روز پردغدغه عملی در خور تقدیر است.

 

 

همیشه عکس بگیرید . دوربین خود را فقط برای روزهای تعطیل و مناسبت های خاص مورد استفاده قرار ندهید . آلبوم عکسی از زندگی روزمر ه خود ایجاد نمایید . هر دوی شما بعدها گرمی لحظات با هم بودن را هنگامی آه به آن تصاویر نگاه میکنید، تحسین خواهید آرد.

 

 

هر روز چیزی را برای او آنار بگذارید . یک مقاله شنیدنی از روزنامه، لینکی در یک سایت و یا داستانی آه در محل آارتان شنیده اید. او از اینکه در طول مدت روز به فکرش بوده اید از شما قدردانی خواهد آرد.

 

 

هر روز آاری فکورانه برای وی انجام دهید . از درست آردن یک استکان قهوه گرفته تا چسباندن یک یادداشت عاشقانه به آیف او و یا قرار دادن شک لات مورد علاقه اش در آنار بالش ، پیش از وقت خواب . هر فردی عاشق برخورد با چیزهای غافل گیرانه رومانتیک می باشد.

 

 

 

بگذارید شما را در بهترین حالت ببیند . این اشتباه است آه فقط هنگام ملاقات با غریبه ها آرا سته و مرتب باشیم. اغلب زنان دوست دارند همسرشان را تمیز، مرتب و در شیک ترین لباسها ببینید.

 

 

 

 با او صادقانه در مورد احساسات خود صحبت آنید .اگر دچار استرس یا ناملایمات زندگی می باشید، آنها را با او مطرح آنید. همسرتان صداقت شما را تحصین نموده و وقتی با ناراحتی وارد منزل می شوید، آن را یک مسئله شخصی تلقی نخواهد نمود.

 

 

 در آنار هم نشسته و اتقافاتی را آه در طی روز برایتان رخ داده، بازگو نمایید . گذراندن وقت جدا از هم ، باعث میگردد آه بیشتر یکدیگر را تحسین نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد